Alkaa todella lupaavasti tää päivitys! :)

Tässä toista viikkoa saikulla ollaan, töissä kun aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, nostettiin pappaa vessatuoliin, meno sinne sujui suht hyvin, mut pois tulo ei sitten sujunutkaan. Pappa ei suostunut seisoon jaloilaan joten kaikki paino meijän nostajien käsien varassa, toinen nostajista oli iso mies mutta minä "heikko" nainen, pappa painoi noin 100kg, ja tietysti sitten kun vielä on täysin veltto niin paino tuppaa tuplaantuun, eikä sillä ollut edes housuja jalassa että olis jostain ottanut kiinni, niin tietysti siinä sitten kävi niin että mun olkapääni sanoin sopimuksensa irti. :), viikon olin saikulla ja sit vasta kuvattiin huomenna kuulen näkyykö kuvissa yhtään mitäään vai luulenko vaan kivun, joka on toisinaan aivan pirunsietämätön. No katotaan mihkä tää kaikki taas johtaa.

No tässä kotona kun olen niin mitään muutakun ei pysty niin koneella voi kirjoittaa, niin yritän tehdä opinnäytetyötäni, jotta saisin sen johonkin mallille, mutta eihän sekään voi sujua, kun kysyn ohjaavalta opettajalta neuvoa, niin kommetti häneltä on tyyliin, että mieti vielä näitä ja näitä asioita. Siis HALOO mitä .ittua se kuvittelet mun tehneet viimeset 2 kk, kun miettineeni näitä ja näitä asioita, mutta mitä hittoo mun niille pitää tehä kun mun mielestäni on helvetin hyvät.

Enkä tosiaankaan jaksa pyöritellä sanoja edestakasin ja kääntää lauseita toiste päin. Sitten menin ja kysyin armaalta insinööri mieheltäni et mitä tälle pitäs tehdä niin, ette ikinä arvaa mitä se sano!  No sun pitää vielä vähän MIETTIÄ noita asioita! SIIS HALOO!!!! Voisko joku ihan oikeesti sanoo mulle et mikä vittu niissä nyt sitten mättää, kun mä en saakeli sitten tajuu! Kun musta ei tule jotain hiton tutkijaa vaan SAIRAANHOITAJA, jonka kuuluu hoitaa sairaita potilaita, eikä jotain tukimuksia! Siis tää on niin syvältä.

Ttänä keväänä mulla on ensimmäisen kerran käynyt mielessä ajatuks, että lopetan koko helvetin koulun kun mistään ei tuu yhtään mitään ja kun mä en ihan oikeesti ymmärrä tollasia hiton lauseen vääntämisisä. Toisaalta kouluahan ei enää oo jäljellä kuin vähän kun tarkotus olisi valmistua jouluna. Toivottavasti aika vaan menis nopeesti ja saisin noi lauseet jotenkin järjestykseen!!


Sitten kaiken huipuksi tää alku vuosi on totaallisesti taas sekottanut mun kiertonikin, menee aivan miten sattuu, en tiedä johtuuko se nyt sitten tosta Thyroxin lääkityksestä, jonka sain kun kilpirauhaseni on melkein vajaatoiminnassa, joka saattaa tehdä lapsettomuutta, Nyt oon syönyt tota lääkettä parisen kuukautta ja ihan pienellä aikaa panoni on ruvennut nouseen ihan hurjaa vauhtia, tosin tuntuu että ruokahalunikin on kasvanut. Enkä ole raskaana testi oli negatiivinen!

Kait sitä pitäs taas lähtee lääkäriin mut kun en vaan taas saa jotenkin aikasex kun se kuitenkin määrää taas syötäväx jotain pilleriä!

Mutta nyt lähden nukkuun jos vaikka toi käsi antas edes puoliyötä nukkua, jotta sitten jaksan taas huomenna vääntää toita lauseita!!!!