Siis tänään taas oli sellainen päivä ettei olis kananttanut nousta ylös sängystään. HuutoEnsinnäkin kantapääni oli taas niin kipee ettei sille voinut astua ollenkaan, ilmeisesti eilinen lenkki ei tehnyt hyvää tai siis oli ilmeisesti liian pitkä n 6 km kovalla tiellä sauvojen kanssa peuroja väistellen. Nauru siis täällä missä asun on aivan hirveesti peuroja, ei sellaista reissua tuolla pihalla tehe etteikö niitä edes yhden näje, varsinkin sitten kesällä ja syksyllä ne tulevat aivan pihapiiriin ja syövät kaiken, kukat ja kasvimaalta jopa sipulin varret. Tosin omakohtiasta kokemusta minulla ei niistä ei aivan tässä mittakaavassa vielä ole mutta näin minulle on kerrottu. Tosin viime syksynä kyllä huomasin, että kyllä ne pihassa kävivät syömässä kaikki omenat jopa puista. Itse olen asunut täällä vast noin 8kk.

No joo siis tähän aamuun, olin suunnitellut että pidän siivouspäivän, saan matot pihalle tuulettumaan, mutta mitä vielä eikös siä satanut lunta. No pakko oli kuitenkin siivota kun pölykoirat oli vallottanut kaikki nurkat aivan täydellisesti. Siis talo missä asutaan on maatalo jossa on 5h, k, s+ iso eteinen, joten siivottavaa tuntuu piisaavan aina.

Jotenkin tänään toi siivoominen tuntui tökkivän aivan kauheesti ja kauhee hikitauti tuntui vaivaavan, tuntui ettei olis jaksanut tehä yhtään mitään. No sain kyllä sitten vihdosta viimein joten kuten pölykoirat mopattua.

Niin tossa mainitsin että asutaan maatalossa, tosin meillä ei onneksi ole eläimiä, itse maatalosta kotoisin olevan olen saanut aivan tarpeeksi niistä, no ainakin lehmistä niin että en niitä ainakaan suostu koskaan hoitamaan, tai no se vaatiisi kyllä hyvin suuren suostuttelun, jos onnistuisi sittenkään. Hymy

Niin ja sitten illalla sain vielä päähän pinttymän tehdä muffinseja. Hain ohjeen netistä ja tein ananasmufiinseja. Kokeilin ensimmäisen kerran valmista muffinsi vuokaa jota olen aina epäillyt sen toimivuuden kannalta. No minähän en sitä sitten saanut toimivaan, kaikki muffinsiit jäivät pohjastaan kiinni vuokaan. Otsan rypistys Eli minä sian kuoret ja mies loput mököt. No maku oli kyllä ihan hyvää, mutta näöllisesti eivät olleet kauheen kauniita. Laitan ehkä kuvan niistä tässä jossain vaiheessa. Tälläsiä komistuksia näistä tuli!


Jotain hyvää tässä päivässä kuitenkin oli olisin päässyt tekeen muutaman päivän kaikan uuteen sairaalaan, jossa en aikaisemmin ole ollut töissä. Valitettavasti vaan en voinut mennä kun tämän kuun työt oli jo tehty eli olen aikuiskoulutustuella opiskelijana ja siihen ei saa paljoa tienata. No ehkä he soittelevat uudestaan joskus. Cool

No tämä tällä kertaa lisää toiste!

Heisan!